close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה לבחור דיור מוגן שנמצא בתוך עיר?

מערכת שורשיד תמוז, תשפג03/07/2023

דיור מוגן שנמצא בעיר, קרוב גם למרכז הארץ וגם לצפון הארץ, אז הרבה יותר קל להגיע אליכם

תגיות:
צילום: Image by Tibor Janosi Mozes from Pixabay
הגעתם לגיל השלישי וכעת אתם שוקלים את הצעדים שלכם, כאשר אחת האפשרויות הטובות העומדות לרשותכם היא המעבר לדיור מוגן המגיע עם שלל יתרונות נהדרים. בעניין זה רבים ישימו לב כי יש המון אפשרויות המציעות פעמים רבות דיור כזה במקומות מאוד פסטורליים ורחוקים מהעיר. המאמר הבא בא לשנות את החשיבה ולהסביר למה דיור מוגן בעיר הוא כדאי יותר.

החלום ושברו
הפסטורליה המוצעת בבתי דיור מוגן הנמצאים באזורים יותר כפריים, מציעה חלום אמיתי הכולל שדות ירוקים, בריכה והרגשה של חופש אמיתי. כשחושבים
על זה כך, אפשר לומר שזהו באמת חלום, אך אם מסתכלים על הפרקטיקה מבינים כי מדובר בבועה שמרחיקה מהיום יום הרגיל ויש דברים שלא קיימים במקום כזה כשהוא לא נמצא בלב עיר.

דיור מוגן שנמצא בלב עיר מאפשר לדיירים להנות מכל הפעילויות שיש בדיור מוגן בכפר ויחד עם זאת, עדיין הוא מאפשר את העצמאות לצאת להצגות בהיכל התרבות, להגיע בקלות אל הים או להנות מכוס קפה או מסעדה עם המשפחה בקרבת הדיור המוגן.

אחד המקומות המציעים דיור מוגן כזה הוא נופי השרון בנתניה שממוקם פיזית בתוך קניון. הדיירים צריכים רק לרדת במעלית והם כבר נמצאים בקומת החנויות או ההסעדה ויחד עם זאת, הם עדיין נהנים מתכנית מאוד מגוונת של אפשרויות בתוך הדיור המוגן בדיוק כמו שמציעים במקומות הפסטורליים.

עלות מול תועלת
כולם יודעים כי דיור מוגן עולה הון ולכן הרבה מבני הגיל השלישי לא מרשים לעצמם ואפילו לא מעלים על דעתם שיוכלו לעמוד בעליות אלו.

הנחה זו נובעת מהעובדה הם אינם יודעים כי דיור מוגן בעיר יעלה להם הרבה פחות מדיור מוגן באזורים כפריים.

העלויות הנמוכות יותר נובעות מהערך הנדל"ני הנמוך יותר המאפשר להעניק מחירים יותר נוחים. מעבר לכך, הכל מתנהל אותו דבר. הדיירים מקבלים צוותים שעובדים במקום 24\7, חדרים נוחים בשלל סגנונות, תכנית פעילויות עשירה ואפשרות להנות מכל מה שיש לעיר לתת. כל זה בעלות נוחה ובהסדרים מותאמים. כשיש אפשרות כזו, בהחלט אפשר להיות חלק.

להיות קרובים למשפחה
אם מדובר בדיור מוגן בעיר כמו נתניה, הנמצאת באזור השרון וקרובה גם למרכז הארץ וגם לצפון הארץ, אז הרבה יותר קל להגיע אליכם.

זה אומר שאם עברתם לדיור מוגן, אתם לא מתנתקים מהמשפחה, אלא להיפך, אתם מאפשרים להם להגיע אליכם ביתר קלות.
בעיר כמו נתניה יש תחבורה ציבורית ענפה המאפשרת גם להם וגם לכם להיפגש ללא כל בעיה וזה לא חייב להיות בתוך הדיור המוגן. אתם חופשיים להנות משלל האפשרויות של העיר.

תוכלו ללכת יחד להצגות, מסעדות, בילוי משפחתי בים או סתם לצאת לסבב קניות בחנויות שבאזור. זה נוח והרבה יותר קל לשני הצדדים.
הוסף תגובה
צילום: Image by Tibor Janosi Mozes from Pixabay
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה